Рекомендації батькам по корекції
тривожності дітей
У роботі з дітьми з тривожністю необхідно
· Постійно підбадьорювати, заохочувати
демонструвати впевненість у їхньому успіху, у їхніх можливостях;
· Виховувати правильне ставлення до
результатів своєї діяльності, уміння правильно оцінити їх, опосередковано
ставитися до власних успіхів, невдач, не боятися помилок, використовувати їх
для розвитку діяльності;
· Формувати правильне ставлення до
результатів діяльності інших дітей;
· Розвивати орієнтацію на спосіб
діяльності;
· Розширювати і збагачувати навички спілкування
з дорослими й однолітками, розвивати адекватне ставлення до оцінок і думок
інших людей;
· Щоб перебороти скутість, потрібно
допомагати дитині розслаблюватися, знімати напругу за допомогою рухливих ігор,
музики, спортивних вправ; допоможе інсценізація етюдів на пряв сміливості, рішучості,
що потребує від дитини психоемоційного ототожнення себе з персонажем; ігри, що
виражають тривожність занепокоєння учасників, дають змогу емоційно відкинути пригніченість
і страх, оцінити їх як характеристики ігрових персонажів ,а не даної дитини, і
на основі психологічного «розототожнення» з носі є гнітючих переживань
позбутися власних страхів.
· Не сваріть дитину за те, що вона посміла
гніватися на вас. Навпаки, поставтеся до неї, до її обурення з розумінням і повагою:
допоможіть їй усвідомити і сформулювати свої претензії до вас.
· Тільки тоді, коли емоції згаснуть, розкажіть
дитині про те, як ви переживали, коли вона виявляла свій гнів. Знайдіть разом
із нею владу форму висловлювання претензій.
· Поспостерігайте за собою. Дуже часто ми
самі виховуємо своє роздратування, терпимо його доти, доки воно не вибухне, як вулкан,
яким уже не можна керувати. Набагато легше й корисніше вчасно помітити своє
незадоволення і проявити його так, щоб не принизити дитину, не звинуватити, а
просто виявити своє незадоволення.
Немає коментарів:
Дописати коментар